Kilka słów wstępu

Bardzo długo zbierałem siłę ,aby stworzyć bloga  wybaczcie mi drodzy czytelnicy na samym wstępie (jest laikiem i to dopiero mój początek) z pisaniem z wyrażaniem swoich poglądów , ale liczę na to że szybko wszystko pojmę :)

A więc co mnie do tego skłoniło zawsze byłem człowiekiem lubiącym aktywny wypoczynek pokonywanie kolejnych przeszkód, które stawały mi na drodze. 
Natomiast od dłuższego ,czasu czuje, że zacząłem się wycofywać od kontaktu z bliskimi mi ludźmi , przestałem być aktywny rozrywkowy.
Dlatego tak się po dłuższym czasie zebrałem , żeby z kimś się tym wszystkim podzielić , aby przemówił ten stary chłopak , który jest w środku mnie , ale stłamszony  zgnieciony tym całym sztucznym "idealnym" światem kreowany przez sławnych zamożnych ludzi. 
Wszyscy gonimy lecz pytam się często sam siebie " za czym? po co? komu chcesz zaimponować? "
Widzę tą zmianę w mentalności ludzi z lat 80 a tych z przełomu XX wieku. 
Starsi wiedzą czego chcą od świata od siebie natomiast my młodsi jesteśmy zagubieni miedzy ideałami, które dawno przestały mieć znaczenie. 
To doprowadza nas wszystkich do rywalizacji z samym sobą o osiąganie coraz to wyższych celów kosztem zdrowia fizycznego , psychicznego.
Każdy wywiera na siebie coraz to większa presje na swoich najbliższych otoczenie w którym się znajduje.
My ludzie po ustroju komunistycznym gonimy za tym gdzie w Europie jest to standardem.


Mam nadzieje , że tobie drogi czytelniku ten artykuł da trochę do myślenia jak i refleksji.  Zostaw komentarz po sobie abyśmy mogli wymienić burze mózgów i oczywiście żebyś miał wpływ na rozwój tego bloga :)


P.S dopiero się uczę redagować jak i pisać bloga dziękuje za wyrozumiałość . Miłego i spokojnego dnia CI życzę :)

Komentarze